Producenci
Pytania i odpowiedzi

 

1. Chcę coś kupić i szukam informacji

 

1.1 Jak złożyć zamówienie? 
Aby złożyć zamówienie należy zaznaczyć wariant produktu widoczny na miniaturkach obok głównej galerii. Następnie dodać produkt do koszyka, przejść do kasy i wypełnić swoje dane adresowe. Płatności można dokonać poprzez Paynow lub bezpośrednio na nasze konto bankowe. Numer konta oraz dane zostaną przesłane w wiadomości e-mail potwierdzającej złożenie zamówienia.
 
1.2 Jaki jest czas dostawy?
Czas dostawy to średnio 2-5 dni roboczych od momentu zaksięgowania płatności (nie dotyczy produktów wysyłanych za pobraniem). 
 
1.3 Jaki jest koszt dostawy?
Koszty dostawy są określone w zakładce Czas i koszty dostawy. Każdorazowo przy składaniu zamówienia koszty dostawy są automatycznie doliczane do zamówienia.
 
1.4 Jaki termin przydatności ma produkt?
BBD, czyli terminy przydatności do spożycia widoczne są na kartach produktów w momencie składania zamówień i są akceptowane przy zakupach. Nie stanowią podstaw do reklamacji/wymian. Natomiast również co do zasady produkty z datami krótszymi niż 6 miesięcy to u nas śladowa ilość i również zazwyczaj są osobno oznaczane, rabatowane etc.. 
 
 

2. Złożyłem zamówienie, chce się o nim czegoś dowiedzieć. 

 

2.1 Kiedy otrzymam swoje zamówienie?
Zdecydowana większość paczek dociera na miejsce w ciągu 2-5 dni roboczych. Informacje o paczce znajdziesz w panelu Twojego zamówienia - link otrzymałeś w wiadomości mailowej.
 
2.2 Opłaciłem zamówienie, a dostaję informacje o braku wpłaty, dlaczego?
Powodem takiej sytuacji może być fakt, że złożyłeś dwa lub więcej takich samych zamówień. Możliwe jest również, że jeszcze nie zaksięgowaliśmy Twojej wpłaty. Skontaktuj się z nami
 
2.3 Jak mam śledzić paczkę?
Aby śledzić paczkę wejdź na stronę z informacjami o zamówieniu (link otrzymałeś w wiadomości mailowej). W sekcji Informacje znajdziesz przycisk "Śledzenie paczki". Status paczki czasem przez dłuższy czas może się nie zmieniać. Nie należy się tym martwić, ponieważ dane aktualizują się z niewielkim opóźnieniem. Nie mamy wpływu na działanie przewoźnika i nie możemy przyspieszyć dostawy lub też aktualizacji statusów.
 
2.4 Zamawiałem kilka produktów, a otrzymałem jeden.
Jeśli zamówiłeś więcej produktów, to mogły zostać wysłane osobno. Prosimy o oczekiwanie na kolejne paczki, które niebawem będą na miejscu. 
 

3. Otrzymałem paczkę i mam pytanie lub problem. 

 

3.1 Zamawiałem kilka produktów, a otrzymałem jeden.
Jeśli zamówiłeś więcej produktów, to mogły zostać wysłane osobno. Prosimy o oczekiwanie na kolejne paczki, które niebawem będą na miejscu.
 
3.2 Chcę dokonać zwrotu produktu
Na dokonanie zwrotu masz 14 dni od momentu odebrania paczki. Aby uzyskać szczegółowe informacje skontaktuj się z nami.

3.3 Czy mogę zwrócić lub wymienić produkt?

Produkt możesz zwrócić w ciągu 14 dni od daty otrzymania zamówienia. Więcej informacji znajdziesz na stronie: Zwroty i reklamacje.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl
Sklep internetowy Shoper.pl