POLITYKA ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I ZWROTÓW SKLEPU INTERNETOWEGO BIOSPORTY.PL
Ostatnia aktualizacja: 16.12.2023
I. Postanowienia ogólne
-
Niniejsza Polityka Rozpatrywania Reklamacji i Zwrotów określa zasady składania i rozpatrywania reklamacji i zwrotów w sklepie internetowym BIOSPORTY.PL, prowadzonym przez firmę BIOSPORTY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ.
-
Adres sklepu: BIOSPORTY.PL, ul. Tokarzewskiego 2, 91-842 Łódź.
-
Adres e-mailowy sklepu: biosporty2@gmail.com.
II. Warunki reklamacji
-
Masz prawo złożyć reklamację w przypadku wad towaru zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
-
Reklamacje można składać w ciągu 1 dnia od daty otrzymania towaru.
-
Reklamacja powinna zawierać opis wady, Twoje dane kontaktowe oraz preferowany sposób rozpatrzenia reklamacji.
III. Sposób składania reklamacji
-
Reklamacje można składać elektronicznie, wysyłając e-mail na adres: biosporty2@gmail.com.
-
W treści e-maila należy podać numer zamówienia, informację jaki konkretnie towar jest reklamowany i z jakiego powodu (opis wady), oraz Twoje dane kontaktowe, w szczególności imię, nazwisko, adres e-mail, nr konta bankowego, adres (ulica, nr domu/nr mieszkania, kod pocztowy, miejscowość (poczta), nr telefonu).
IV. Postępowanie reklamacyjne
-
Rozpatrzymy każdą reklamację i ustosunkujemy się do niej udzielając odpowiedzi o sposobie jej rozpatrzenia niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od daty złożenia reklamacji.
-
Odpowiedź na reklamację prześlemy na podany przez Ciebie w reklamacji adres e-mailowy.
-
W przypadku wystąpienia ewentualnych braków w złożonej reklamacji, zwrócimy się do Ciebie o ich uzupełnienie na wskazany w tej reklamacji adres e-mail.
- Odpowiemy na Twoje zgłoszenie w możliwie najkrótszym czasie i udzielimy dalszych instrukcji dotyczących reklamacji.
-
W przypadku konieczności zwrotu towaru, dokonamy zwrotu środków w terminie 14 dni od daty rozpatrzenia reklamacji.
V. Wyjątki
-
Nie ponosimy odpowiedzialności za wady wynikłe z niewłaściwego użytkowania towaru.
-
Reklamacje nie obejmują wad wynikłych z normalnego zużycia towaru.
VI. Zwroty
- Zakupione u nas produkty możesz zwrócić w ciągu 14 dni od momentu otrzymania paczki. W tym celu możesz zalogować się do swojego konta i skorzystać z szybkich zwrotów.
- Wybierz produkty do zwrotu - zwróć wszystkie lub tylko wybrane produkty z listy zamówień.
VII. Sposób przekazania zwrotów
- Podaj szczegóły przesyłki. Sprawdź dane “zaciągnięte” z zamówienia i uzupełnij brakujące informacje: m.in. formę wysyłki, typ opakowania i datę nadania.
- Zapakuj i nadaj paczkę. Spakuj zwrot w to samo lub inne opakowanie. Przekaż paczkę kurierowi, zanieś do paczkomatu lub punktu nadania. Produkty wrócą do sklepu.
-
Zwrot możesz również odesłać na poniżej podany adres.
Adres do zwrotów:
BIOSPORTY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
TOKARZEWSKIEGO 2
91-842 ŁÓDŹ
VIII. Dochowanie terminu zwrotu
- Pamiętaj, aby do paczki włożony był paragon/faktura i oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie możesz pobrać tutaj: Formularz odstąpienia od umowy. Jeśli korzystasz z innego formularza, koniecznie podaj swój numer konta oraz czytelnie wypełnij imię i nazwisko. Przyspieszy to zwrot pieniędzy. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zakupu możesz wysłać na adres e-mailem: biosporty2@gmail.com. O zachowaniu 14-dniowego terminu zwrotu decyduje data wysłania maila z wysłanym oświadczeniem lub data nadania paczki zwrotnej. Zwracany towar musi być kompletny (wraz z metkami) i nie może nosić oznak użytkowania. W przypadku, gdy zwrócisz nam produkt, który nie spełnia tych wymagań, będziemy zmuszeni odesłać go na Twój koszt.
IX. Zwrot pieniędzy
-
Pieniądze za zwracany towar przelewamy nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania paczki. Forma zwrotu należności zależy od metody płatności wybranej podczas składania zamówienia. Jeżeli zamówienie było opłacone przelewem natychmiastowym, zwrotu dokonamy w ten sam sposób. W przypadku częściowego zwrotu zamówienia, koszty przesyłki nie będą zwracane.
-
Koszty zwrotu towaru do Sklepu ponosi Klient. Jeśli zamówienie było opłacone, a nie zostało odebrane, zwracamy wartość zamówienia pomniejszoną o koszt przesyłki zwrotnej.
X. Postanowienia końcowe
-
W sprawach nieuregulowanych niniejszą Polityką stosuje się przepisy obowiązującego prawa polskiego.
-
Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany Polityki Rozpatrywania Reklamacji i Zwrotów.
-
Wszelkie zmiany w Polityce Rozpatrywania Reklamacji i Zwrotów będą publikowane na stronie sklepu internetowego www.biosporty.pl.
Jeśli masz pytania dotyczące zwrotów lub reklamacji, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta: biosporty2@gmail.com. Jesteśmy tutaj, aby Ci pomóc i zapewnić Ci najlepsze doświadczenie zakupowe.