Producenci
Zwroty i reklamacje

 POLITYKA ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I ZWROTÓW SKLEPU INTERNETOWEGO BIOSPORTY.PL

Ostatnia aktualizacja: 16.12.2023

I. Postanowienia ogólne

  1. Niniejsza Polityka Rozpatrywania Reklamacji i Zwrotów określa zasady składania i rozpatrywania reklamacji i zwrotów w sklepie internetowym BIOSPORTY.PL, prowadzonym przez firmę BIOSPORTY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ.

  2. Adres sklepu: BIOSPORTY.PL, ul. Tokarzewskiego 2, 91-842 Łódź.

  3. Adres e-mailowy sklepu: biosporty2@gmail.com.

II. Warunki reklamacji

  1. Masz prawo złożyć reklamację w przypadku wad towaru zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

  2. Reklamacje można składać w ciągu 1 dnia od daty otrzymania towaru.

  3. Reklamacja powinna zawierać opis wady, Twoje dane kontaktowe oraz preferowany sposób rozpatrzenia reklamacji. 

III. Sposób składania reklamacji

  1. Reklamacje można składać elektronicznie, wysyłając e-mail na adres: biosporty2@gmail.com.

  2. W treści e-maila należy podać numer zamówienia, informację jaki konkretnie towar jest reklamowany i z jakiego powodu (opis wady), oraz Twoje dane kontaktowe, w szczególności imię, nazwisko, adres e-mail, nr konta bankowego, adres (ulica, nr domu/nr mieszkania, kod pocztowy, miejscowość (poczta), nr telefonu).

IV. Postępowanie reklamacyjne

  1. Rozpatrzymy każdą reklamację i ustosunkujemy się do niej udzielając odpowiedzi o sposobie jej rozpatrzenia niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od daty złożenia reklamacji.

  2. Odpowiedź na reklamację prześlemy na podany przez Ciebie w reklamacji adres e-mailowy.

  3. W przypadku wystąpienia ewentualnych braków w złożonej reklamacji, zwrócimy się do Ciebie o ich uzupełnienie na wskazany w tej reklamacji adres e-mail.

  4. Odpowiemy na Twoje zgłoszenie w możliwie najkrótszym czasie i udzielimy dalszych instrukcji dotyczących reklamacji.
  5. W przypadku konieczności zwrotu towaru, dokonamy zwrotu środków w terminie 14 dni od daty rozpatrzenia reklamacji.

V. Wyjątki

  1. Nie ponosimy odpowiedzialności za wady wynikłe z niewłaściwego użytkowania towaru.

  2. Reklamacje nie obejmują wad wynikłych z normalnego zużycia towaru.

VI. Zwroty

  1. Zakupione u nas produkty możesz zwrócić w ciągu 14 dni od momentu otrzymania paczki. W tym celu możesz zalogować się do swojego konta i          skorzystać z szybkich zwrotów.
  2. Wybierz produkty do zwrotu - zwróć wszystkie lub tylko wybrane produkty z listy zamówień.

VII. Sposób przekazania zwrotów

  1. Podaj szczegóły przesyłki. Sprawdź dane “zaciągnięte” z zamówienia i uzupełnij brakujące informacje: m.in. formę wysyłki, typ opakowania i datę nadania.
  2. Zapakuj i nadaj paczkę. Spakuj zwrot w to samo lub inne opakowanie. Przekaż paczkę kurierowi, zanieś do paczkomatu lub punktu nadania. Produkty wrócą do sklepu.
  3. Zwrot możesz również odesłać na poniżej podany adres.


    Adres do zwrotów:

    BIOSPORTY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

    TOKARZEWSKIEGO 2

    91-842 ŁÓDŹ

VIII. Dochowanie terminu zwrotu

  1. Pamiętaj, aby do paczki włożony był paragon/faktura i oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie możesz pobrać tutaj: Formularz odstąpienia od umowy. Jeśli korzystasz z innego formularza, koniecznie podaj swój numer konta oraz czytelnie wypełnij imię i nazwisko. Przyspieszy to zwrot pieniędzy. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zakupu możesz wysłać na adres e-mailem: biosporty2@gmail.com.
O zachowaniu 14-dniowego terminu zwrotu decyduje data wysłania maila z wysłanym oświadczeniem lub data nadania paczki zwrotnej. Zwracany towar musi być kompletny (wraz z metkami) i nie może nosić oznak użytkowania. W przypadku, gdy zwrócisz nam produkt, który nie spełnia tych wymagań, będziemy zmuszeni odesłać go na Twój koszt.

IX. Zwrot pieniędzy

  1. Pieniądze za zwracany towar przelewamy nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania paczki. Forma zwrotu należności zależy od metody płatności wybranej podczas składania zamówienia. Jeżeli zamówienie było opłacone przelewem natychmiastowym, zwrotu dokonamy w ten sam sposób. W przypadku częściowego zwrotu zamówienia, koszty przesyłki nie będą zwracane.

  2. Koszty zwrotu towaru do Sklepu ponosi Klient. Jeśli zamówienie było opłacone, a nie zostało odebrane, zwracamy wartość zamówienia pomniejszoną o koszt przesyłki zwrotnej.

X. Postanowienia końcowe

  1. W sprawach nieuregulowanych niniejszą Polityką stosuje się przepisy obowiązującego prawa polskiego.

  2. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany Polityki Rozpatrywania Reklamacji i Zwrotów.

  3. Wszelkie zmiany w Polityce Rozpatrywania Reklamacji i Zwrotów będą publikowane na stronie sklepu internetowego www.biosporty.pl.

 

Jeśli masz pytania dotyczące zwrotów lub reklamacji, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta: biosporty2@gmail.com. Jesteśmy tutaj, aby Ci pomóc i zapewnić Ci najlepsze doświadczenie zakupowe.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl
Sklep internetowy Shoper.pl